جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | 10 کار سرگرم کننده برای بچه ها در تایلند

10 کار سرگرم کننده برای بچه ها در تایلند

سفر با کودکان مملو از ماجراجویی‌های فراوان می‌تواند باشد، اما هنگامی که صحبت از سفر به مقصدی همچون تایلند می‌شود، این تجربه به یک سفر ‌فراموش نشدنی تبدیل می‌شود. تایلند، با طبیعت خیره‌کننده‌اش، فرهنگ پویا و امکاناتی که برای سرگرمی افراد هر رده‌ی سنی فراهم کرده، به یکی از مقاصد محبوب خانوادگی تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی 10 کار سرگرم‌کننده برای بچه‌ها در تایلند می‌پردازیم. این مکان‌ها برای بزرگسالان هم جذابیت دارند و تجربه‌ی یک سفر راحت و فوق‌العاده را برای تمامی اعضای خانواده فراهم می‌کنند. از زیبایی‌های طبیعی گرفته تا پارک‌های تفریحی و فرهنگ‌های محلی، همه چیز برای یک سفر به یادماندنی در تایلند در دسترس است.

پارک ملی Erawan در نزدیکی Kanchanaburi


پارک ملی Erawan در نزدیکی Kanchanaburi

تصور کنید در وسط جنگل، صدها آبشار شفاف، به گونه‌ای که می‌توانید حتی با چشم غیر مسلح، ماهی‌ها را تشخیص دهید. در اینجا، استخرهای طبیعی متعددی وجود دارد که می‌توانید در آب آنها شنا کنید. اما چیزی که واقعاً این تجربه را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند، سنگ‌های لغزنده‌ای هستند که به دلیل شکل و تأثیر آب بر روی آنها، به سرسره‌های آبی عالی تبدیل شده‌اند. 
آبشار Erawan از هفت طبقه تشکیل شده است. هر یک از آنها از طریق یک مسیر جنگلی قابل دسترسی هستند، جایی که ممکن است میمون‌ها را هم ببینید. با این حال، باید مواظب بود؛ به خصوص اگر با کودکان هستید زیرا این مسیرها ممکن است بسیار لغزنده باشند. بنابراین، اگر همراه با خانواده هستید، به شدت توصیه می‌شود که به ردیف پنجم یا بالاتر از آن نروید. در طول راه، با ده‌ها استخر طبیعی و آبشار دلپذیر روبرو خواهید شد که می‌توانید در آنها شنا کنید و لذت ببرید!

 

هزینه ورودی: 300 بات تایلند برای بزرگسالان، 200 بات تایلند برای کودکان
مکان: پارک ملی Erawan 60 کیلومتر از Kanchanaburi فاصله دارد
ساعات کاری: همه روزه از 7:00 صبح تا 4:30 بعد از ظهر

 

SEA LIFE Ocean World در بانکوک


SEA LIFE Ocean World در بانکوک

SEA LIFE Bangkok Ocean World، که در زیرزمین مرکز خرید  Siam Paragon واقع شده است، یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن تور تایلند در بانکوک است. از کوسه‌های چشمگیر تا ماهی‌های دلقک کوچک، اینجا پر از تنوع و جذابیت‌های بی‌شماری است که منتظر کشف شدن هستند. وقتی که بچه‌ها دستشان را به شیشه‌ها می‌نهند، به طرز جادویی توسط ماهی‌هایی که در آب شنا می‌کنند، مسحور می‌شوند. همچنین، قدم بر تونل اقیانوس بزنید؛ تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای است که به شما اجازه می‌دهد در میان آب‌های زیر دریایی به دنبال ماهی‌ها بگردید.

 

هزینه ورودی: 990 بات تایلند برای بزرگسالان، 790 بات تایلند برای کودکان
مکان: طبقه B1-B2، Siam Paragon، 991 Rama 1 Road، Pathumwan، بانکوک 10330، تایلند
ساعات کاری: همه روزه از 10:00 صبح تا 9:00 شب

 

 ساحل ریلی کرابی


 ساحل ریلی، کرابی

یکی از بهترین مکان ها برای سفر به تایلند با کودکان، ساحل زیبای ریلی است. برای شروع روز خود، می‌توانید با یک قایق سواری از منطقه Krabi یا Ao Nang به سمت این ساحل زیبا حرکت کنید. با توجه به صخره‌های آهکی فراوان، ریلی از زیباترین خطوط ساحلی تایلند برخوردار است. این ساحل نه‌تنها طولانی و پهناور است، بلکه با شیب ملایم، این امکان را برای فرزندان شما فراهم می کند تا در آب زلال به دلخواه خود بازی کنند. کودکان بزرگتر هم می‌توانند به کایاک سواری، غواصی یا حتی صخره‌نوردی بپردازند. در کل، ریلی ترکیبی عالی از آرامش، طبیعت و ماجراجویی را برای سفر با کودکان ارائه می‌دهد!

 

هزینه ورودی: قایق سواری یک طرفه برای هر نفر 100 بات تایلند است
مکان: از آئو نانگ یا شهر کرابی حرکت کنید

 

بازارهای عصرانه تایلند


بازارهای عصرانه تایلند

تایلند به خاطر بازارهای متعددش معروف است، که به ویژه در عصرها جذابیت دارند. فرزندان شما در میان این همه تنوع، ممکن است ابتدا ندانند به کدام سو بنگرند. چراغ‌های روشن، موسیقی پرانرژی، اسباب‌بازی‌ها، دکه‌های آرایشگاه برای سگ‌ها در وسط خیابان، غذاهای تازه، تنقلات لذیذ، گوشت کبابی و سوغاتی‌های تایلند، همه در این بازارها یافت می‌شوند. چیانگ مای به خصوص میزبان بسیاری از بازارهای عصرانه است، از جمله خیابان واکینگ در روزهای شنبه و یک‌شنبه و بازار شبانه آنوسان.
اگر با کودکان سفر می‌کنید، بهتر است در اوایل عصر به بازارها سر بزنید. اغلب از ساعت 7:30 بعد از ظهر تا 9:00 شب، بازارها بسیار شلوغ هستند.

 

هزینه ورودی: رایگان
مکان: یکشنبه واکینگ خیابان: خیابان راچادامنوئن، مرکز شهر قدیمی
ساعات کاری: یکشنبه ها از ساعت 16:00 تا نیمه شب

 

دوچرخه سواری در آیوتایا


دوچرخه سواری در آیوتایا

اگر در بانکوک اقامت دارید، آیوتایا یک گزینه عالی برای گذراندن یک روز خارج از خانه است. همچنین، اگر در مسیر شمال تایلند هستید، این شهر ایده‌آل برای بازدید است. بهتر است شب را در اینجا بمانید تا صبح زود بتوانید با دوچرخه‌سواری راهی معابد تایلند شوید. حتما سر به معروفترین درخت بودا در Wat Phra Mahathat بزنید؛ چراکه منظره‌ی آن فوق‌العاده زیباست!
برای کودکان بازدید از موزه میلیون اسباب‌بازی را توصیه می‌کنیم. این موزه هزاران نمونه از اسباب‌بازی‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد و فضای بازی برای کودکان نیز دارد.

 

هزینه ورودی: موزه میلیون اسباب بازی 50 بات تایلند برای بزرگسالان، 20 بات تایلند برای کودکان
مکان: 45 Moo 2, U-Thong Road | Wasukri، Ayutthaya
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر

 

جنگل آبی در هوا هین


جنگل آبی در هوا هین

آیا برای تجربه‌ی شگفت‌انگیزترین سرسره آبی تایلند آماده‌اید؟ اگر بله، پس از جنگل آبی وانا ناوا در نزدیکی هوا هین، تنها در چند ساعتی از جنوب بانکوک با تمامی خانواده دیدنش کنید!
این پارک یکی از بهترین پارک های آبی تایلند میباشد که دارای ۱۹ سرسره آبی مختلف است، اما Abyss برجسته‌ترین آنهاست. Abyss به شما اجازه می‌دهد تا از ارتفاع ۲۸ متری با شیب، به پایین فرود آیید و با سرعت تقریبی ۵۰ کیلومتر در ساعت در دل آبی فریبنده این پارک شیرجه بزنید. این سرگرمی برای ساعت‌ها و ساعت‌ها لذت بخش است، و برای بزرگسالان نیز هیجان‌انگیز میباشد!

 

هزینه ورودی: 1000 بات تایلند برای بزرگسالان، 600 بات تایلند برای کودکان، رایگان برای کودکان کمتر از 91 سانتی متر
مکان: 129/99 Soi Moo Baan Nong Kae، Nong Kae، Hua Hin District، 77110
ساعات کاری: هر روز از ساعت 10:00 صبح - 6:00 بعد از ظهر

 

موزه فضای باز قصرها در ناخون پاتوم


موزه فضای باز قصرها در ناخون پاتوم

Nakhon Pathom  یکی از جاذبه های گردشگری تایلند و گزینه‌ی بسیار خوبی برای گذراندن یک روز خارج از بانکوک است. این مکان تنها با یک سفر کوتاه با قطار درجه ۳، که هزینه‌ی آن کمتر از یک دلار است، از بانکوک فاصله دارد!
با وجود اینکه کالسکه‌ها دارای تهویه مطبوع نیستند، اما پنجره‌های باز به شما این امکان را می‌دهند که از مناظر زیبا لذت ببرید و می‌توانید به رهگذران دست تکان دهید. در Nakhon Pathom خود، توجه شما بلافاصله توسط بلندترین استوپای تایلند جلب می‌شود. کمی جلوتر از جاده، پارک سانام چاندرا واقع شده است که شبیه یک موزه در فضای باز است با این تفاوت که دارای بسیاری از کاخ‌های زیبا است. این مکان عالی برای پیاده‌روی و دیدن حیوانات، از جمله مارمولک‌های بزرگ است.

 

هزینه ورودی: سفر با قطار از بانکوک 14 بات تایلند برای هر نفر
مکان: 56 کیلومتری غرب بانکوک
ساعات کاری: قطارها از ساعت 8:05 صبح از ایستگاه Hua Lamphong در بانکوک حرکت می کنند.

 

Koh Phangan


Koh Phangan

Koh Phangan به عنوان جزیره مهمانی تایلند شناخته می‌شود. اینجا خانه جشن ماه کامل است. اما Koh Phangan جنبه دیگری نیز دارد. با بازدید از خلیج‌های غربی و شمالی آرام‌تر آن، با فضای آرامش‌بخش آن، آن را بیشتر به عنوان یک جزیره خانوادگی خواهید شناخت.
سواحل آرام، خانه‌های ساحلی ییلاقی، بانوج، شن و ماسه کافی برای ساخت قلعه‌های شنی در طول روز و رستوران‌های بزرگ وجود دارد. اگر به دنبال فعالیت هیجان‌انگیزتر هستید، می‌توانید به یک سفر غواصی بروید، یک کایاک کرایه کنید یا به گشت و گذار در جنگل داخلی با آبشارهای بسیار دیدنی بروید!

 

پارک ملی Khao Yai


پارک ملی Khao Yai

آیا می‌خواهید با تمام خانواده به ماجراجویی در جنگل بروید و حیات وحش را ببینید؟ پس کفش کوه‌نوردی بپوشید و به پارک ملی Khao Yai بیایید! در یکی از آبشارها و چشمه‌های آب گرم متعدد استراحت کنید و حیوانات وحشی مانند میمون‌ها، فیل‌ها، مانیتور آب، تمساح‌ها، خفاش‌ها، حشرات یا نوک‌شاخ‌ها را مشاهده کنید. شما می‌توانید یک تور جنگلی سازمان‌یافته را با راهنمای انگلیسی‌زبان در محل رزرو کنید. برخی از آنها بیش از دو ساعت طول نمی‌کشند، که  برای بچه‌هاست ایده‌آل است!

 

هزینه ورودی تور دو روزه: برای بزرگسالان 1500 بات تایلند و 800 بات تایلند برای کودکان
مکان: پاک چونگ دو یا سه ساعت از بانکوک

 

Wat Pho در بانکوک


Wat Pho در بانکوک

اگر معبدی وجود دارد که نباید آن را از دست بدهید، آن معبد Wat Pho در بانکوک است.
مجسمه ۴۶ متری بودا قطعاً تاثیرگذار خواهد بود. یک کیسه سکه بخرید و در هر یک از کاسه‌ها یکی را برای صدای زنگ بیندازید. بچه‌ها این کار را دوست دارند! علاوه بر مجسمه عظیم بودا، معابد ارزشمند دیگر، بوداها و استوپاها در این مجموعه وجود دارد.

 

هزینه ورودی: 100 بات تایلند برای هر نفر
مکان: 2 جاده Sanamchai، ناحیه Grand Palace، منطقه Pranakorn، بانکوک 10200
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر

captcha

مطالب مرتبط